Novinky

Domov / Novinky

Správny stereotyp sedu

Sed s narovnaným chrbátom a ramenami tlačenými dozadu. Vaše sedacie svaly by sa mali dotýkať operadla. Všetky tri chrbtové krivky by mali byť súčasne prítomné. Pomôcť by vám mohol aj malý zrolovaný uterák alebo bedrovy válec podložený na spodnej časti chrbta.. Tu je návod ako nájsť správnu poziciu sedenia keď používate stoličku bez operadla: Sadnite si na koniec stoličky a vyhrbte sa. Zrovnajte sa na maximum. Vydržte pár sekúnd.. Uvoľnite sa a nechajte svoje telo aby sa vyhrbilo približne o 10 stupňov.  Toto je správny sed.. Rozdeľte vašu váhu pri sede na obidve bedrá. Zohnite vaše kolená do pravého uhla. Udržte vaše kolená vo vyvýšenej polohe oproti bedrám. (použite vyvýšenú podložku pod nohy). Vaše nohy nesmú byť prekrížené!. Vaše chodidlá by sa mali celou plochou dotýkať podložky.. Pokúste sa v sedieť v jednej polohe aspoň 30min. . Váš pracovný stôl by mal byť vo vyvýšenej polohe, prípadne vaša stolička nižšie.Vaše lakte a ruky si odpočinú ak budú opreté o pracovný stôl a udržia vaše ramená relaxované.. Ak sedíte na otočnej stoličke, nekrútte sa v páse, len sedte. Ak sa potrebujete otočiť, otáčajte celé telo.. Keď vstávate zo sedu, najskôr sa pohnite dopredu zo svojej stoličky. Postavte sa narovnaním svojich nôh. Vyhnite sa ohýbaniu v páse. Po postavení sa môžete spraviť 10 záklonov v stoji na natiahnutie chrbta..

Cenník

20.00 € / hodina Cena našej terapie je daná od hodiny, nie od výkonov. Pretože chceme pre vás len to...